Eszti Cannel

Eszti Cannel

Bemutatkozás

2014. augusztus 29. - Eszti Channel

esztichannel.blog.hu/bemutatkozas

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben amint látjátok be fogok mutatkozni.Igen,úgy gondoltam elkezdek egy blogot mert....miért ne?Nem tudom látjátok-e de még csak tesztelgetem hogy hogy tudok,hogy menne nekem a blog írás.Az elején még lesz ok nélkül fent kép meg valamit hasonló mert amint mondtam csak tesztelem.Facebook-on csináltam egy csoportot.Annak itt a linkje:https://www.facebook.com/groups/esztichannel/

Na szóval a bemutatkozásra térjünk rá!

11 éves leszek idén október 10-én.Igen,igen nem vagyok túl fiatal?Szerintem nem.Én most szeretném ezt csinálni szóval...Őszintén nem tudom hogy mit szoktak az ilyen bemutatkozásokbanxd

Jó,majd bővítem ha lesz időm.

Remélem a csoportban is sokan leszünk meg hát...itt is :D

A bejegyzés trackback címe:

https://esztichannel.blog.hu/api/trackback/id/tr116648059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása